Halaman

Apa Top Five Websites Yang Selalu Anda Kunjungi?



Hi semua! Ok kita semua selalu surf internet tapi apa yang korang surf kat internet selalunya?
Hari ni aku nak kongsikan dengan korang Top 5 sites yang selalu aku kunjungi bila online.

1)yahoo.com
Ok aku selalu buka mail box kat yahoo pasal aku guna email yahoo. Sebenarnya aku xbpe gemar guna yahoo mail ni tapi pasal aku dah guna lama & untuk ym. So, aku teruskan jela guna yahoo mail ni. Tapi, aku ada gak account gmail yg aku dh buat sebelum ni. (Almost everyday)

2)mylot.com
Aku selalu visit mylot pasal kat sinila tempat aku dapatkan sedikit earnings dari online activities.
So, aku aktif la kat site nie untuk tambahkan earnings aku. (Almost everyday)

3)soccernet.com
Ok yang nie pasal aku minat sgt kat bola sepak luar negara. So, aku selalu la ikuti perkembangan bola sepak diorang kat site nie.

4)berita harian
Aku selalu la buka berita harian online ni almost everyday gak la. Aku selalu baca kat category berita utama, sukan & dunia pasal 3 benda ni memang yang menarik dibaca la pada pendapat aku. (Almost everyday)

5)facebook
Ok yang ni aku rasa almost semua org yg suka surf internet ada.

Site Meter