Halaman

Dajjal: The King of the World Conspiracy

Ok, kali ni aku nak kongsikan ngan korang pasal satu blog yang aku dah terbaca ni. Blog ni banyak cerita tentang Dajjal melalui penyelidikan, penelitian dan tafsiran yang dibuat. Apa yang aku tengok la kan web ni memang padat dengan info yang berkaitan dengan Dajjal and other teori konspirasi dunia. 

So, aku nak rekomen la kat korang untuk baca blog ni untuk pengetahuan tambahan. Ni ada pesanan untuk yang nak baca artikel kat blog ni nanti. Aku amik dari blog tu sendiri pesanan ni. 

"Digalakkan anda melontarkan buah fikiran, pandangan atau kritikan tentang setiap persoalan yang dikemukakan melalui artikel. Kemungkinan setiap artikel mempunyai teori-teori yang dibentangkan. Teori adalah bermaksud perkara yang 50 50, yakni kemungkinan 50% betul dan 50% tidak betul. Pembentangan secara teoritikal dipilih kerana kita sebagai manusia tidak layak meramalkan masa depan secara tepat dan setiap manusia tidak boleh mendabik dada bahawa apa yang diramalkannya itu tepat. Sekiranya tepat, itu hanyalah sekadar setitis ilmu dari air laut yang Allah kurniakan. Dan tidak akan ada orang yang mengesahkan bahawa setiap perkara itu tepat dan boleh diikuti." So, korang boleh la lawat blog ni ye nanti. 


Fikir..dengan kehendak anda sendiri, bukan berfikir acuan kehendak 'mereka'.


Related Link:
http://ibnuyaacob.com/

Site Meter