Halaman

Radix HPA | Produk Herba

Ok, Radix ni adalah syarikat pengeluar produk-produk yang berasaskan herba. Produk yang diorang ni keluarkan memang banyak jugak la. Daripada senarai yang aku tengok tu lebih kurang 200 lebih la. Banyak jugak la. Sebenarnya member aku dah try dah ayam goreng radix hari tu. Boleh tahan gak la dia kata. So, kalo korang nak rasa boleh la try. Dia lebih kurang cam ayam goreng KFC je. Cuma ni produk tempatan la. Kalau korang nak tengok2 apa lagi produk yang HPA jual boleh lawati laman web diorang ni.


Reference:-
http://hpa.com.my/

Site Meter