Halaman

Contoh borang soal selidik produk

1.Adakah anda seorang lelaki berusia antara 16 dan 30?
  Ya (teruskan ke q.2) No (soal selidik akhir. Terima kasih)

2.Adakah anda bekerja dalam bidang pemasaran?
  Ya - (soal selidik akhir Terima kasih.) Tiada - (meneruskan S.3)

3.Kami ingin bertanya kepada anda beberapa soalan yang berkaitan dengan produk penjagaan rambut

Adakah anda atau anda telah menggunakan produk penjagaan rambut?
  Ya (teruskan ke S4) No (soal selidik akhir. Terima kasih)

4.Sila senaraikan produk yang anda sedang menggunakan dalam rambut anda (iaitu gel, lilin dan sebagainya)
___________

5.Mengapa anda menggunakan produk penjagaan rambut?
___________

6.Apakah rambut jenama gaya kegemaran anda?
___________

7.Mengapa anda menggunakan jenama ini?
___________

8.1-5 minit 10-15 minit 10-15 minit 15-20 minit 20-25 minit 30 + minit
Rata-rata berapa lama anda menghabiskan gaya rambut anda?

9.Sila nyatakan jawapan anda dengan kenyataan berikut
Sangat Setuju / Setuju / Tidak Setuju / Sangat Tidak Setuju

Saya suka untuk mencuba produk penjagaan rambut baru
___________

Saya suka untuk mencuba produk-produk penjagaan rambut baru
___________

Setelah saya mencari produk penjagaan rambut yang saya suka, saya berpegang dengannya
___________

Saya selalu menggunakan produk penjagaan rambut yang sama, tanpa mengira masa hari
___________

Saya tidak mempunyai produk-produk penjagaan rambut yang berbeza untuk kesempatan yang berbeza, misalnya pergi ke tempat kerja dan keluar selepas kerja
___________

Saya membeli produk penjagaan rambut yang kawan-kawan perempuan saya membeli
___________

Saya membeli produk-produk penjagaan rambut yang ayah saya menggunakan
___________
Saya membeli produk penjagaan rambut mahal
___________

Saya tidak pernah membeli produk penjagaan rambut yang kawan-kawan perempuan saya menggunakan
___________

Saya membeli produk-produk penjagaan rambut yang saya lihat diiklankan
___________

Saya membeli produk penjagaan rambut murah
___________

10.Adakah anda pernah mendengar Brylcreem?
Ya (sila teruskan ke q.11) Tidak (sila teruskan ke q.13)

11.Di manakah anda mendengar tentang Brylcreem?
___________

12.Apa perkataan yang anda kaitkan dengan Brylcreem?
___________

13.Apa yang akan menggalakkan anda untuk membeli produk Brylcreem?
___________

14.Di manakah anda mendapat idea / s dandanan rambut anda dari?
___________

15.Pernahkah anda cuba mana-mana gaya rambut yang mencabar pada bulan lepas?
Ya Tidak

16.Berapa kerap anda mengubah gaya rambut anda?
___________

17.Sila nyatakan jawapan anda dengan kenyataan berikut
Setuju / Neutral / Tidak Setuju

Brylcreem adalah produk yang bergaya
___________

Brylcreem adalah produk inovatif
___________

Brylcreem adalah berpatutan
___________

Brylcreem digunakan di kalangan orang-orang muda (16-30)
___________

18. Kami ingin bertanya kepada anda beberapa soalan mengenai penggunaan televesion dan surat khabar

Sila nyatakan jumlah jam semasa WEEKDAY tipikal anda menghabiskan menonton televisyen.
___________

19.Namakan jenis-jenis rancangan TV kegemaran anda.
___________

20.Berapa usia anda?
___________

Site Meter