Halaman

Cara kurangkan berat badan dalam 1 minggu

Minum Terutamanya Air
A sukan atau minuman tenaga, smoothie buah-buahan, atau bir ringan - setiap hidangan mengandungi kira-kira 100 kalori. Namun minuman ini tidak memuaskan hati anda dengan cara yang 100 kalori makanan tidak, supaya ia satu pembaziran. Cecair yang lain mungkin tinggi dalam natrium dan karbohidrat, yang menipu badan anda ke mengekalkan air , engahan anda.



Air, di sisi lain , mempunyai sifar kalori dan karbohidrat dan sedikit natrium , menjadikannya minuman tipis ke bawah yang sempurna. Dan anehnya, ia sebenarnya membantu mengusir berat air yang berlebihan dan juga melompat- bermula metabolisme anda. Jika ia terlalu membosankan, menambah baji lemon atau daun pudina.

Jangan makan Roti dan Pasta
Memotong semua produk bijirin putih - seperti beras putih, spageti , gulung sandwic - akan serta-merta langsing anda ke bawah kerana karbohidrat sederhana dalam makanan ini menyebabkan kembung , terutama di sekitar perut anda. " Karbohidrat ringkas melampiaskan malapetaka kepada berat badan anda kerana mereka dicerna dengan cepat , meninggalkan anda lapar dan lebih cenderung untuk makan terlalu banyak kemudian, " kata Jana Klauer , MD , pengarang Rancangan Park Avenue Pakar Pemakanan ini .

Untuk pergi selangkah ke hadapan , bukan menggantikannya dengan sihat namun masih mengasapi mencetuskan produk roti gandum , sayur-sayuran pengganti untuk minggu ini. Dengan cara ini, sandwich ayam menjadi salad ayam, dan cip dan berenang bertukar menjadi lobak merah dan berenang. Karbohidrat kompleks daripada sayur-sayuran dicerna lebih perlahan-lahan, supaya anda kekal kenyang lebih lama. Dan kerana sayuran kebanyakannya air, mereka juga membantu mengusir berat air yang berlebihan.

Senaman 30 Minit Hari
Apa-apa senaman yang mendapat jantung anda akan membakar kalori. Tetapi anda akan menggunakan lebih banyak kalori jika anda memilih rutin kardio yang melibatkan pelbagai otot pada masa yang sama , kata Wendy Larkin, pengurus peribadi - latihan di Crunch ini Polk Street gimnasium, di San Francisco.

Tiga untuk dipertimbangkan: berputar, Kickboxing kardio, dan but- kem latihan. Setengah jam setiap obor 200 hingga 300 kalori manakala toning senjata , kaki , dan teras jadi semuanya muncul sleeker dan lebih ketat .

Anda akan membakar lebih kalori setiap sesi senaman jika anda menggabungkan latihan jeda : seli pecah pendek kardio sengit dengan aktiviti yang lebih perlahan. Pakar tidak pasti mengapa ia berfungsi, tetapi jurulatih bersumpah dengan ia .

Minum kopi sebelum bersenam
Ini adalah pengecualian satu kepada peraturan melekat ke - hanya air : Sama seperti kopi jangka membuat pagi anda di tempat kerja yang lebih produktif , secawan pra- latihan java dengan percikan daripada susu skim (kira-kira 11 kalori) atau hitam ( hanya 5 kalori) akan memberi tenaga senaman anda , menjelaskan Dr Klauer . "Anda akan membakar lebih banyak kalori tanpa menyedari anda menolak diri anda lebih keras. "

Buat 36 Push -Ups Setiap Hari
Ini kokot gimnasium kelas akan membantu mengukir otot, jadi anda sukan penampilan yang lebih diperkemas . Adakah tiga set 12 setiap latihan setiap hari. " Tekan tubi sasaran bahagian atas badan anda, semasa lunges bekerja punggung , pinggul , dan paha ," kata Larkin. Tips: Pastikan belakang dan kaki anda tetap dalam garis lurus semasa menolak -up anda, ia akan meningkatkan nada otot. Juga, anda boleh membina otot lebih dengan lunges jika anda memegang berat percuma di tangan setiap ketika melakukan mereka.

Tidur yang cukup setiap malam
Bahawa separuh tambahan satu jam, sama ada anda tidur 5 jam atau 8, boleh menyegarkan anda cukup bahawa anda akan membuat pilihan yang lebih baik makanan ( dalam erti kata lain , tidak ada menetapkan gula cepat untuk sarapan pagi untuk mencari tenaga) dan tidak akan merasa lesu dan melangkau gym , kata pakar pemakanan berdaftar Ester Blum , pengarang Makan, minum , dan Jadilah Cantik . Tidur lebih tenang (7 hingga 8 jam adalah yang terbaik) juga meningkatkan metabolisme anda. Dan sejak badan anda membina otot semasa anda tidurkan , mendapatkan zzz ini sama otot nada yang lebih baik.

Membuang satu jenis makanan kegemeran dari menu anda
Memotong daripada satu keinginan - seperti cip anda dengan makan tengah hari atau pencuci mulut coklat yang anda makan selepas makan malam - boleh menolak beberapa ratus kalori daripada diet anda, yang diterjemahkan ke dalam kurang flab , kata Blum . " Badan anda tidak akan perasan ketiadaan mereka . "

Makan Salmon untuk makan siang
Ia dipenuhi dengan nutrien yang membina otot dan memberikan kulit anda cahaya yang sihat . Sesetengah pakar pemakanan mendakwa bahawa memakan sebahagian (tidak kira bagaimana ia dimasak ) boleh segera membuat wajah anda kelihatan sedikit lebih kontur.

Buat Squats dan Sit Ups
Pembina badan menggunakan teknik ini sebelum pertandingan kerana ia menambahkan definisi kepada otot. Adakah tiga set 12 setiap bersenam untuk mengetatkan abs anda, punggung, dan kaki buat sementara waktu.

Site Meter