Halaman

Share video di Facebook dan dapat duit

Minggu lepas saya tertanya-tanya apa yang jika kita boleh mendapatkan wang daripada Facebook, Twitter dan Rangkaian sosial yang lain. Saya menarik pelan dan membuat beberapa usaha untuk mewujudkan apa-apa aplikasi yang membolehkan anda berkongsi iklan di kalangan kawan-kawan dan akhirnya mendapat bayaran untuk berkongsi. Baiklah, biar saya berhenti di sini. Ia sudah terlambat. Saya mendapati beberapa syarikat permulaan yang sudah mempunyai direka, dirumuskan dan melancarkan permohonan yang sama. Jadi, saya fikir saya boleh berkongsi kaedah yang digunakan oleh syarikat itu untuk mendapatkan dari Facebook dan Twitter Profil.


Wingsplay - The Viral Video Pengiklanan Platform

Dalam pendek: Dengan Wingsplay anda boleh mendapatkan wang untuk berkongsi iklan dengan rangkaian sosial anda. Signup for Wingsplay to earn from your Facebook, Twitter and Blog Wingsplay adalah Mula-up yang dilancarkan bulan lepas dan membayar pengguna untuk berkongsi iklan video di rangkaian sosial mereka seperti Facebook dan Twitter. Model pengedaran menggunakan banyak berkaitan Rangkaian sosial. Pengasas, Olivier Lasry, kata cara terbaik untuk iklan dalam talian bergema dengan orang-orang adalah jika pautan yang telah disyorkan oleh seorang rakan atau sambungan media sosial.

Klik Di sini untuk Daftar-up

Site Meter