Halaman

5 Cool Features WeChat yang Anda Boleh Gunakan

WeChat datang pada nombor 10 dalam senarai alternatif WhatsApp kami. Ketika itu, saya (dan masih pagi) sedikit berat sebelah ke arah WhatsApp kerana saya berkomunikasi melalui dengan rakan-rakan saya dan keluarga berkomunikasi setiap hari. Walau bagaimanapun, kerja-kerja telah saya melihat dengan lebih dekat di WeChat baru-baru ini dan saya gembira untuk melaporkan bahawa WeChat adalah aplikasi sangat lengkap dengan ciri-ciri hebat dan berguna.

Serius, anda mungkin tahu WeChat oleh ciri-ciri asas aplikasi dan lain-lain lagi seperti ia menyediakan tetapi ia adalah ciri-ciri lain tambahan yang anda akan menemui di dalam senarai ini yang mungkin menarik minat anda untuk memberikan peluang kedua, jika anda tidak sudah. Mari kita lihat bagaimana WeChat boleh meningkatkan mesej anda dan pengalaman sosial kita?

1. Gunakan Web WeChat
2. Pemindahan Files Dengan WeChat Web
3. Kongsi Hanya Text Pada Moments WebChat
4. Have Fun Dengan WeChat ini Ciri-ciri Sosial
5. Shake
6. Drift Bottle
7. Let Friends Easily Add You On WeChat
8. Share Your QR Name Card

Site Meter