Halaman

Bini Mengandung Tiap Pergi Cuti

Abdul: "Aku peliklah.. tiap kali aku pergi cuti.. mesti bini aku mengandung punye. 3 tahun dulu aku bercuti ke Bali, dia mengandung. Tahun lepas aku bercuti ke Phuket pun dia mengandung jugak."

Husein: "La...baguih dok ada la tu. Kali ni kau pergi la tempat-tempat sejuk pula macam Paris ke...sah Bini kau boleh mengandung lagi...ha..ha...ha..."

Tetiba Abdul senyap pulak. Muka pun serius je. Suspen lak si Husein rasa. Tiba-tiba Abdul bersuara semula...

Abdul: "Tak boleh jadi ni.. cuti kali ni aku kena bawak bini aku bercuti sekali nampaknya. Tak boleh tinggal lagi.."

Husein tergamam. La.. macam tu ker..

Site Meter