Halaman

Cara tutup popup pada halaman web

Malam tadi, saya telah membaca rivet National Geographic artikel di bermata hijau katak pokok itu, sehingga saya cepat terganggu oleh pop timbul menjengkelkan meminta saya untuk "membuat akaun percuma" atau "mendaftar masuk" Benar-benar, saya ingin lakukan tidak. Saya hanya mahu membaca mengenai katak pokok.

Memintas Lightbox Modals dalam Chrome , Firefox & Internet Explorer 
Dalam usaha untuk memintas popup ini, anda akan perlu untuk mengakses inspektor web anda dan padam beberapa kod di halaman web. Chrome , Firefox dan Internet Explorer membuat mengakses inspektor web yang sangat mudah . Di bawah, saya menggunakan Chrome, tetapi proses ini hampir sama dalam Firefox dan IE.

Langkah 1: Memeriksa Unsur
Hanya klik kanan latar belakang pudar laman web dan pilih " Memeriksa Unsur . "

Apabila inspektor di bukan, anda akan melihat beberapa baris kod . Jangan bimbang ! Anda tidak perlu tahu apa yang mana-mana ini bermakna.

Langkah 2 : Padam Mask Lightbox yang
Inspektor secara automatik perlu menyerlahkan lapisan topeng di sebalik mod pop timbul Lightbox , dalam kes ini , " monetate_lightbox_mask ". Pastikan coretan kod diserlahkan , seluruh <div> , kemudian klik kanan pada pemilihan dan tekan " Padam Nod " (atau " Padam Unsur " dalam IE).

Langkah 3 : Padam Tetingkap Lightbox
Sekarang, anda perlu untuk memadam tag <div> kedua dengan " mandate_lightbox_mask " sekeping di dalamnya yang adalah secara langsung di bawah yang kita hanya dipadam atas. Ini akan menghapuskan sepenuhnya kotak pop menghalang pandangan anda.

Sekiranya anda berhenti di sini , anda akan mencari dengan cepat bahawa anda tidak boleh menatal di laman web. Ini kerana fungsi menatal juga dilumpuhkan dengan mod Lightbox , jadi kami perlu mendayakan semula ia .

Langkah 4 : Dapatkan Bar Tatal Anda Kembali
Betul di bawah tag <head> anda akan mendapati tag <body> . Cari "gaya = limpahan : tersembunyi" kod pada baris ini dan memadam hanya " overflow : tersembunyi" coretan. Hanya klik dua kali dalam seksyen itu, memadam teks itu, dan tekan enter.

Selepas ini, anda akan dapat melihat scrollbar anda lagi , apatah lagi ia benar-benar akan bekerja juga.

Langkah 5: Tutup Alat Pembangun
Kini hanya menutup pandangan alat pemaju dan membaca ke kandungan jantung anda. Seperti yang anda lihat , saya tidak mendaftar atau mendaftar dan saya masih mendapatkan kandungan percuma, sambil mengekalkan JavaScript diaktifkan untuk mata mesra pengalaman yang lebih .

Site Meter