Halaman

Cara FACEBOOK ADS berfungsi?

FACEBOOK ADS GUIDE

Bagaimana Facebook Ads Kerja

Sekarang anda tahu apa yang Facebook Ads adalah, tetapi anda masih tidak dapat mencari sebab mengapa iklan tertentu menunjukkan di Facebook. Bagaimana Facebook Ads bekerja? Mari kita mengetahui bagaimana pengiklan boleh memilih untuk memaparkan iklan untuk golongan tertentu dari pengguna Facebook.

Anda adalah apa yang anda Like

Facebook Iklan disasarkan mengikut Facebook Profil maklumat anda: Umur anda, lokasi, pendidikan, status hubungan, kepentingan seperti filem kegemaran, muzik dan banyak lagi boleh didapati untuk pengiklan yang boleh mengakses data agregat dan mencapai penonton yang tepat untuk iklan mereka.

Bergantung kepada matlamat mereka dan produk yang mereka mengiklankan, pengiklan boleh menetapkan penapis mensasarkan untuk memilih golongan manakah yang akan melihat iklan mereka. Ini menjadikan ia mungkin untuk memberi tumpuan kepada sasaran atau orang yang paling mungkin berminat dalam produk, di kalangan 500 juta pengguna Facebook di seluruh dunia. Mari kita berjalan di dalam kasut pengiklan seketika, untuk melihat bagaimana Facebook Target kerja. Jika kita menggalakkan jualan buku masakan di sebuah kedai buku di Nashville, Tennessee, kami menyasarkan untuk menunjukkan iklan kami kepada orang-orang yang tinggal di kawasan itu, yang berminat dalam masakan atau buku masak.

Mari kita andaikan bahawa orang dewasa muda (berumur 20-40) berminat dalam jenis ini buku kerana gaya penulisannya. Facebook mensasarkan penapis akan memberikan kita semua pilihan yang mensasarkan kita perlu: Facebook Sasaran Tapisan Facebook memberitahu kita berapa ramai orang iklan kami boleh mencapai, menurut penapis yang telah kami tentukan. Facebook Anggaran Reach Advanced mensasarkan pilihan boleh merapatkan capaian. Mari kita nyatakan bahawa kita mahu untuk mensasarkan hanya pengguna yang ditetapkan 'single' dalam status hubungan mereka, kerana buku ini kami menjual kira-kira memasak tips untuk perseorangan. Facebook Advanced Demografi

Kali ini 'Anggaran Reach' adalah mengecil kepada 5800 pengguna Facebook, membuat sasaran yang lebih kecil tetapi diharapkan iklan kami akan lebih berkesan! Facebook mengecil Anggaran Reach Sekarang anda tahu mana alat pengiklan boleh gunakan untuk sasaran anda dan menunjukkan kepada anda iklan yang mereka fikir anda boleh menjadi berminat, tetapi yang paling penting anda sedar bahawa setiap kali anda Seperti sesuatu di Facebook, anda menambah data peribadi yang akan membantu pengiklan menyampaikan iklan yang lebih disasarkan kepada Facebook.

Site Meter