Halaman

Buat Duit Dengan Personaliti Anda

Kebanyakan orang berfikir bahawa membuat wang yang banyak datang dari teknik tertentu, atau strategi.
Itu bukan kebenaran.
Membuat wang yang banyak, atau tidak, datang daripada siapa anda. Ia datang daripada identiti anda.
Apabila anda melihat seseorang perjuangan selama 7 tahun, seperti yang saya lakukan, dan kemudian dalam 90 hari, memecahkan dan menjadi salah satu yang paling berpengaruh, orang kuat dalam komuniti mereka - ia adalah kerana mereka mempunyai perubahan identiti. Perubahan siapa mereka, di, tahap tidak sedar yang dalam.
Apa yang berlaku kepada saya? Semua yang secara tiba-tiba, identiti saya berubah daripada tiada siapa yang berjuang, di mana secara tiba-tiba - Saya tahu saya adalah $ 30,000 seorang lelaki bulan.
Segala-galanya dalam hidup saya berubah. Tabiat kerja saya berubah. Bahasa saya berubah. Cara yang saya bercakap dengan diri saya berubah. Kepercayaan saya berubah. Merekrut menjadi mudah. Kata-kata saya menjadi kuat. Pemasaran saya menjadi hipnosis.
Saya tahu apa yang akan berlaku.
Ia berlaku.
Saya mempunyai 2 perubahan lebih identiti sejak itu - salah satu yang didarab pendapatan saya dengan lima lagi, dalam tempoh enam bulan - salah satu yang hanya berlaku kepada saya di Austin.
Saya tidak akan berkongsi sekarang apa yang ia adalah - dan saya hanya akan berkongsi ini:
Anda boleh melakukan ini. Kedua anda tahu yang anda boleh, dan bertindak seperti itu.
Kedua identiti anda di dalam, perlawanan matlamat luaran yang anda mahu - ia tidak mengambil masa 90 hari untuk mencapai, ia mula berlaku secara literal kanan kemudian - ia hanya mengambil masa beberapa bulan untuk muncul.
Keindahan?
Model lama saya di dunia itu hilang. Saya percaya sekarang, bahawa ia tidak mengambil 7 tahun untuk menukar identiti anda - atau beribu-ribu jam latihan.
Siapa anda boleh beralih - harfiah serta-merta. Sekarang. Pada masa ini.
Dan digantikan dengan penciptaan yang lebih indah.
Yang mencipta apa yang anda mahu - dengan serta-merta.
Sekarang.
Siapakah anda, benar-benar?

Site Meter