Halaman

Bagaimana untuk menyembunyikan gambar WhatsApp dari beberapa kenalan

Bagaimana saya menjadi tidak kelihatan kepada orang tertentu pada WhatsApp?
Saya mempunyai beberapa orang hubungan lama di telefon bimbit saya. Saya bersedia untuk memadamnya dari buku alamat saya, tetapi berkata hubungan lama mungkin mempunyai nombor saya. Apabila saya menyertai atau mendaftar di WhatsApp, tidak akan hubungan ini mendapat pemberitahuan bahawa saya telah menyertai itu? Bagaimana untuk menghentikan pemberitahuan atau membuat kehadiran saya di WhatsApp dapat dilihat dengan kenalan ini?

Anda boleh mencapai ini dengan beberapa langkah mudah
Anda mempunyai 2 kaedah ini:

Kaedah A:
Hanya Halang kenalan yang

Kaedah B:
1- memadam yang X kenalan dari buku telefon anda
2- pergi ke Akaun> Privasi>
pilih Gambar profil, lepas dilihat dan Status ke Kenalan Saya Hanya

Cons:
Anda tidak boleh menyembunyikan status dalam talian oleh kaedah ini

The Hubungi tua tidak akan mendapatkan kejutan yang agak pemberitahuan apabila anda Sertai WhatsApp, tetapi apabila Hubungi (Katakanlah frnd ur) Menyegarkan Senarai hubungan, Dia / Dia akan datang untuk mengetahui bahawa anda telah menyertai WhatsApp;)

Anyways anda boleh menggunakan dua kaedah untuk Elakkan sentuhan untuk mengetahui bahawa anda telah menyertai WhatsApp.

Kaedah 1: Hanya Blok Hubungi itu. (Anda tidak akan dapat untuk teks dan tidak akan menerima teks di WhatsApp dari kenalan yang terlalu)

Kaedah 2: Keluarkan Hubungi dari Senarai Hubungan anda dan kemudian

Akaun → Privasi → Semua perkara-perkara seperti Profile Pic / Status / Kemunculan Terakhir untuk → kenalan saya / Tiada siapa → Buka WhatsApp → Tetapan →;)

Itu sahaja, Untuk maklumat lanjut anda boleh Google Search: 'Bagaimana Sembunyi saya Kemunculan Terakhir dari orang-orang tertentu di WhatsApp' Anda akan melihat Link a - Tenuz.com dan Lihat panduan untuk lepas dilihat dan melakukan perkara yang sama untuk semua. Ia adalah panduan yang terperinci daripada langkah-langkah yang saya tulis di atas dalam pendek.

Harap masalah anda diselesaikan!

Site Meter