Halaman

Cara share lagu ke dalam WECHAT Moment

Dengan aplikasi yang saya boleh memuat naik lagu-lagu saya sendiri kegemaran dan berkongsi mereka dalam masa WeChat?

Saya menggunakan TTPOD. Muzik QQ juga boleh.
Tetapi u tidak boleh berkongsi lagu daripada folder lagu anda sendiri. U perlu mencari tajuk lagu anda dalam aplikasi (browsing) barulah u boleh berkongsi :)

Saya tidak biasa dengan apa-apa kemudahan yang membolehkan anda untuk terus memuat naik fail muzik, tetapi saya akan mengesyorkan berkongsi pautan video muzik pada perkhidmatan video yang sedia ada seperti Youku. Anda boleh berkongsi video untuk WeChat Moments atau rakan WeChat terus dari Youku atau di laman web Youku dengan mengklik 分享 dan memilih icon WeChat itu.

Cuba xiami atau duomi (多 米), ia memberi anda butang anak panah yang dikaitkan dengan wechat anda.

Anda boleh menambah butang pautan pantas untuk aplikasi muzik di butang "Apps" (tekan + sebelah butang smiley, tatal ke kiri ke halaman 2)

Site Meter