Halaman

Cara Nak Tahu Lelaki Sukakan Seorang Perempuan

Jadi bagaimana anda tahu jika seorang lelaki yang benar-benar cinta dengan anda? Jika dia menunjukkan tanda-tanda ini 11, maka ia adalah agak selamat untuk mengatakan dia.

1. Cara dia memandang anda.

Dia memandang anda seperti anda unicorn, seperti dia tidak boleh percaya anda wujud. Dia juga boleh datang tepat keluar dan memberitahu anda, "saya tidak boleh percaya orang seperti anda wujud." Ia bukan satu rupa hawa nafsu dan keinginan. Sebaliknya, ia ditandai dengan kagum tertentu, ketenangan, dan tenang dalam. Ia adalah melihat dikhaskan hanya untuk anda. Ia bukan sahaja cara dia memandang anda; ia kekerapan. Dia tidak boleh berhenti melihat anda; sama ada anda berada bersama-sama atau seluruh bilik antara satu sama lain, pandangannya akan sentiasa berorientasikan ke arah anda.

2. Dia mahu memberi kepada anda.

cinta sejati adalah tentang memberi, bukan mengambil. Inilah sebabnya mengapa ibu bapa biasanya suka anak-anak mereka lebih daripada anak-anak mereka suka mereka. Anda akan berfikir ia akan menjadi sebaliknya. Dari lahir melalui zaman remaja kami (dan kadang-kadang di luar!) Anak-anak mengambil dan ibu bapa memberi. Setiap ibu bapa akan memberitahu anda bahawa anda tidak pernah tahu cinta sebenar sehingga anda mempunyai kanak-kanak, dan itu kerana ini jenis cinta adalah tentang memberi.

Apabila anda suka seseorang, anda mahu memberi bahawa orang semua yang anda mempunyai. Ini bukan soal harta benda. Anda mahu memberikan dengan menjadi yang terbaik anda boleh, anda mahu untuk membuat mereka gembira, untuk meningkatkan kehidupan mereka, anda mahu melakukan sesuatu untuk mereka yang akan membuat mereka gembira.


Cinta bukan sekadar perasaan yang; itu kata kerja dan ia datang di dalam tindakan. Tindakan yang paling besar yang menunjukkan seorang lelaki suka anda adalah apabila dia memberikan anda semua dia boleh.

3. Dia melayan anda seperti keutamaan.

Semua orang sibuk; kita semua mempunyai kerja atau sekolah atau komitmen lain. Apabila seorang lelaki mencintai anda, dia akan membuat menghabiskan masa dengan anda keutamaan. Dan jika dia benar-benar tidak mempunyai masa, dia akan pastikan untuk membiarkan anda tahu bila dia akan. Apabila seorang lelaki mencintai anda, anda adalah orang yang paling penting dalam hidupnya dan dia akan memastikan untuk mengukir tempat di dalamnya untuk anda.

4. Dia mahu untuk melibatkan dirinya dalam hidup anda.

Dia mahu berjumpa dengan keluarga anda dan semua rakan-rakan anda, dan dia benar-benar mahu mereka suka kepadanya. Dia yang bangkit untuk mengenali mereka dan membuat kesan yang baik. Dia mahu tahu semua tentang nafsu dan hobi anda dan cuba untuk menyambung ke kawasan-kawasan ini dalam hidup anda kerana banyak yang mungkin.

Pada masa yang sama, beliau juga mahu membenamkan anda dalam hidupnya dan untuk anda untuk memenuhi semua rakyatnya. Dia mahu anda untuk menjadi kawan terbaik dengan semua orang dia berhampiran dengan dan dia mahu orang dalam hidup untuk suka anda cara yang dilakukannya.

Lebih daripada itu, dia memasukkan anda dalam pelan hidupnya lebih besar. Dia tidak bercakap tentang masa depan samar-samar; sebaliknya dia menjelaskan bahawa dia membayangkan masa depan dengan anda di dalamnya.

5. Dia benar-benar melihat kamu.

Dia menyedari perkara tentang anda yang tidak ada (mungkin dia juga melihat perkara-perkara yang anda tidak!) Dia notis bagaimana anda berinteraksi dengan orang lain, bagaimana orang merasa di hadapan anda, bagaimana fikiran anda berfungsi, bagaimana anda memproses emosi, bagaimana anda menyatakan diri anda. Beliau membayar perhatian kepada semua butiran kecil dan dia mengingatinya. Dia menghargai skop penuh siapa anda, yang baik dan yang buruk.

Dia tidak hanya suka anda, dia suka perkara-perkara tentang anda. Benar-benar orang yang penyayang tidak bermakna anda suka cara mereka membuat anda rasa (walaupun ramai orang percaya itulah yang cinta itu), ia adalah tentang kasih sayang mereka kerana mereka berada di teras mereka. Ini besarnya kasih yang tidak ada kena mengena dengan bagaimana baik orang yang membuat anda merasa tentang diri anda. Itu bukan untuk mengatakan seseorang yang anda cintai tidak boleh atau tidak akan membuat anda merasa baik tentang diri anda, tetapi anda tidak boleh benar-benar mencintai orang hanya kerana mereka membuat anda merasa baik. Itulah sejenis sangat mementingkan diri sendiri cinta, cinta yang memakan keperluan anda untuk merasa baik dalam masa ini, bukan satu, cinta yang mendalam yang mengubah hidup.

Apabila seseorang benar-benar melihat kamu, dia tidak melihat hanya segala-galanya anda tetapi semua yang anda mahu, dan dia akan memberitahu anda apabila anda jatuh pendek. Tangkapan? Ini sebenarnya boleh membuat anda merasa buruk tentang diri anda. Jika anda menjadi jerk kepada orang asing, merawat rakan yang baik, atau tidak hidup sehingga kewajipan anda entah bagaimana, seseorang yang mencintai kamu akan memberitahu anda. Ia tidak boleh merasa baik, tetapi ia adalah satu tanda bahawa dia benar-benar melihat kamu, kamu semua, dan mengambil berat tentang anda.

Site Meter