Halaman

Ayat Paling Lawak

Ali: Jom kongsi makan donat ni jom!
Jenab: Wah, tau tau je aku lapar.
Ali: Aku makan yang tepi, kau makan yang tengah okay.

ME : Mkn lobak tu. Baik utk mata.
KWN : Mana kau tahu lobak baik utk mata ?
ME : Pernah tak kau tengok arnab pakai cermin mata
KWN :*Insaf

"Tahukah anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh menyentuh telinganya sendiri menggunakn siku." Yg dah tau tu, pegi buat jugak. Bodoh

Saya tak faham, kenapa perlu belajar sejarah sedangkan bak kata pepatah. "Perkara yang lepas jangan dikenang".

"Biar lambat asalkan selamat" Tapi kenapa bila saya lambat datang ke sekolah, tak pernah selamat pun

Site Meter